Torsdagar är bäst!!

Jaaaaaa TORSDAG!! ÄLSKAR TORSDAGAR! Och vet ni varför, jo eftersom det är 1 dag innan helg samt löning idag, mina 2 favoritprogram kommer ikväll Mammas pojkar och Inlåst, sen så har jag träning med A-laget och att somna in och tänka att det är freeeeeedag imorn!! ;D

Väldigt bra argument och tillräckligt att övertala mååånga, eller hur?!
Sen så ska man äta egentligen pannkakor men det har jag icke gjort så dagen kunde ha blivit en legendarisk dag faktiskt men det kommer väl säkert nästa torsdag.


//M


Kommentarer
Postat av: Finicia

Sebastian,Jag har bestämt mig för att ändra din design så att du får en simpel men snygg! Hör av dig. / lilsis

2009-10-22 @ 15:06:45
URL: http://thefanskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0