400kr för ett PS2 inkl. 2 kontroller samt 3 spel!!!

Letat lite hysteriskt efter ett PS2 i ett par dagar ne =)u och sett många förmånliga priser på blocket och var nära på att köpa av en tjej som sålde sitt för 650kr inkl. 2 kontroller men inga spel men som tur är så tänkte jag på att dom flesta av mina kompisar spelar rätt så mycket och nån borde väl ha ett PS2 uppe i hyllan och det hade ju natruligtvis Tobias Mannegard som räddade mig ifrån ''dyra'' utgifter och erbjöd sitt för ynka 400kr inkl. 2 kontroller och 3 spel, GTA vice city, Fifa 08 och Crash Bandicot 2 sååå jääävla naaaaaajs!!! ;D
Ska iväg nu snart och möta honom, som ett tack så komemr jag bjuda honom nästa krogrunda, funderar på en stark shot som suktar lite =)



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0