BYE BYE NYA JOBB!!

Hejdå mötesbokare!! Jag kände mig inte så trygg där eller aa själva arbetsmiljön var inte min grej. Jag kan sääkert tjäna en massa pengar och tråka ut mig själv nästan dö och bara vara där..men vill jag verkligen det?! NEJ! Jag vill fan ha kul på jobbet, lära massa nytt och utvecklas som fan och tjäna in pengar på ett sätt som jag har gjort förut, det kändes som om jag var på ruta ett igen och det är fna inte kul pallade inte med det.
Jag gick från Vendator för att utveckla mig på ett annat jobb och tjäna mer pengar samt få mer uppskattning med det jag gör, massa tävlingar och sånt. Vill inte bara sittna och ruttna och försöka boka in möten till griniga företagare som har verkligen ingen respekt alls, dom tror att dom är sååå mycket bättre än privatpersoner haha ;D Äh skit samma imorn så ska jag spela innebandy med pappa på morgonen och ha en lugn härlig fredag!!

grinig.jpg image by lunkan99

Plan B vill jag inte berätta idag men kanske imorn!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0