GRATIS PROTEINPULVER!!

hahha jag som skulle sova jag glömde även säga en viktig del av det jag såg idag och kommer att göra, läste lite i en sporttidning när jag var i innebandycentret och skulle reklamera min klubba vilket jag gjorde och lyckades med att få en ny helt kostnadsfritt, så bra säljare som jag är! Då kommer man få 750g gratis vassleprotein och riktigt bra oxå..klicka bara HÄR och använd denna kampanjekod: WFXSG så skickas det hem till dig men du måste bara betala frakten och inget mer..det är ju värt pengarna eller hur?! =)

WHEY FX® (fd Pro Fx) 750g

//M


Kommentarer
Postat av: Felix

Hur fixade du gratis <a href="http://www.nordicafitness.com/">kosttillskott</a>? Några tips?

2009-09-14 @ 19:49:46
Postat av: ogge

Vart fick du en ny klubba helt gratis??

Förresten du e grym :)

2010-02-05 @ 18:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0