Met someone famous people lately?!

Kan väl berätta lite vad som har hänt på senaste tiden, var ju ute igår med omar och nikos och deras tjejkompisar som var rätt så tråkiga men jag pratade knappt med dom. Först var det ju meningen att jag skulle till Malibu, gamla K15 för dom hade premiär men det var så lång kö och bara baaaaaajs och så hittade jag omar och nikos i kön så vi drog vidare försökte leta efter ett annat ställe och det gjorde vi till slut men visste inte vad det var till en början, såg bara att det var lite äldre som var där inne och drag var det men kanske för svårt att komma in. Lyckligtvis så kände Nikos han som jobbade där och typ var ansvarig så vi kom in till slut och det visade sig att det var Layer Cake vi var på hahah jag som vet om vad det är och har hört en massa bra om stället men var fan helt vilse och förstog inte att det var där vi var tills vi gick in, kul va? Det var rätt så dyrt att komma in men såå värt det, 140 kr inkl. garderob men jag skulle inte dricka precis utan mest chill och kanske lite dans. Stället var ju bara helt underbart, riktigt fint där och nere på dansgolvet var ju oxå najs vi fixade bord fastän det var reserverat men vi blattar vet hur man gör ;P Nejmen vi lyckades med det mesta den kvällen och faaan va bra musik aldrig hört så bra musik förut på en klubb, gaalet hiphop RnB dom spelade och DJn var ju bara helt underbar! Jag gillade stället rejält men det kan bli svårt att dra dit oftare när det är 23 års gräns men aa man får väl hoppas att den lyckan kommer åter igen nu snart. Lite kul var det när vi träffade Adam Tensta där så stället håller även sin klass med lite kändisar oxå ;)



Träffade Lin senare mot kvällen och vi åkte hem, spelade match idag 2 st faktiskt, spelar ju Scorpions Cup och hur det har gått är väl helt okej. Vi har inte spelat riktigt ordentligt tycker jag och kan definitivt prestera bättre och mest från min sida då jag inte är så helt nöjd. Vi förlora första matchen med 2-5 över Huddinge och sen så vann vi över ett finsk lag, Tapalainen lr nåt sånt heter dom men aja vi vann med 8-6 tror jag och då kändes det lite bättre över min insats iaf. Det som var minst kul var att min klubba gick i 2 bitar och jag har fan inte ens ägt den i en månad och bye bye 1200kr =( ska nog överreklamera eller nåt, ska fan ha en ny klubba utan att betala nåt.

Idag har det mest vart chill och imorn så spelar vi semifinal kl. 10.00 mot Storvreta, hoppas vi möter Bele i finalen för då är det derby som gäller!!

Måste lägga mig nu och tagga inför match.

GOD NATT!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0