Passion is all you need!

Nya jobbet startar imorn!! Är jag nervös?! Faktiskt inte för att när det verkligen gäller, den stora utmaningen börjar det är då som jag är som bäst och mest taggad, hungrig säljare och vill bara nå toppen på en gång!! Nu jävlar ska jag fan bevisa vad jag kan göra, vad jag är kapabel till och sätta på mig skjortan slipsen jeansen kavajen och finskorna nu är det allvar och därför ska jag klä mig som en riktig säljare! Kl. 10.00 börjar jag på Investerum AB och jävlar vad jag ska imponera, dags att visa att the new guy is in the town.
hahah låter så passionerad ibland när jag skriver men det är bara mina tankar styr mina fingrar just nu, skriver bara det jag känner.

Har vart ledig i några dagar nu så jag är utvilad iaf och känner mindre stress från allt, imorn är det onsdag och det är ju fan en av mina favoritdagar så det borde ju gå toppen imorn, får väl hoppas på att det är det jag egentligen söker, vill bara tjäna in pengarna nu och glänsa på arbetet. Tror jag ska gymma direkt efter för jag kommer säkert vara riktigt jävla glad och det som gör situationen mycket bättre är fan ett grymt gympass!
Sen så blir det match med laget fast jag ska inte vara med för jag är för gammal för att lira juniorallvsenskan =/

Nej nu orkar jag inte skriva, kollar på MTV MUSIC AWARDS 2009..det är ju REEEEEEEEPRIIIISS!!!!! FETT JÄVLA BRA!!!


Här ser ni hur Janet Jackson spelar för att hedra Michael inför all publik, HEDER!!!!

//M

Kommentarer
Postat av: A

brorsan gör testet på min blogg, snälla!

<33

2009-09-16 @ 17:17:00
URL: http://thelifebyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0