Las Palmas och Prag?!

Viiilken härlig påskhelg det har varit!! Lång men det känns ändå lite kort men väldigt avslappnande faktiskt. Hunnit med det mesta och tillomed festat hårt och nu känns det som om jag kan vara utan fest i ett tag ;D Jävla Niklas fel men aja det får bli så ibland...

Snart börjar jobbet igen och då är det bara att köra igång, träning kommer även in i bilden då jag ska köra ett hårt gympass på onsdag men jag ska nog dra till Worldclass i sumpan MITT GYM!! Får se hur det blir med mitt kort men jag tror inte den funkar =/

Semesterplanerna går iaf framåt, det blir kanske till Spanien i Las Palmas med Pappa och familjen och såklart min älskling Lin. Frågan är om jag kommer få ledigt just det datumet eftersom det är osäkert om dom kommer vara där i 2v men det kommer jag få veta snart..Håller verkligen tummarna!! Det kommer även bli Prag iår med min älskling endast och vi kommer bo KUNGLIGT med en svit och 40m2 takterass som är våran ;D

Mycket saker kommer att hända men jag vill inte bara skriva allt när det inte är 100% så jag väntar lite...





//M

Kommentarer
Postat av: Mackii

jag håller med jävla niklas fel... xD

2010-04-05 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0