Lite eld skadar inte =)

Som ni ser så förstår ni säkert att fysträningen tar mycket av min tid och jävlar vad jag har träningsvärk, hinner inte blogga eller har knappt nån ork men idag ska jag inte träna eftersom jag är redan fulluppbokad med familjen då vi ska till min mammas kille och ska fira Valborg på bästa sätt! ;D Det blir en stor brasa, musik, underhållning och allt man kan tänka sig i Enskede.

Vi körde hårt igår på träningen faktiskt. Började med 7.5 km i Ursvik och sen så körde vi typ 6 olika övningar 2 omgångar eller nåt sånt. Vi tränade typ alla muskelgrupper och jag börjar faktiskt gilla fystränarens metoder och övningar för dom innehåller lite blandade uppgifter där man alltid får jobba hårt.

jag kommer ha en jävligt snygg outfit ikväll och det kommer dyka upp bilder på det nu i helgen så var beredd och kolla upp det ;)



Maaaaaaaajbrasa!! ;D
//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0