I'm baaack!

Tjaaaaaa! Tillbaks från 2 trevliga resor, en med A-laget i Örebro och en med min älskling då jag överraskade henne med ett övernattningspaket på Yasuragi i Hasseludden. Vi spelade 2st träningsmatcher och vann båda fast vi spelade inte så värst bra tyckte jag eller vi kunde prestera mer och vann med udda målen. Men vinst är ju ändå en vinst så vi var ändå nöjda och glada =)

På lördagen så drog vi ut sen till O'Learys och käkade middag och sen drack lite bira och några drinkar. Senare efter vi hade förat på hotellet så drog vi till en klubb som heter Frimis hahaha vilket jävla namn ;P Andra alternativet hette Strömpis så det fanns inte så mycket val men det var fett najs där iaf. Stort dansgolv och bra musik men vi kom dit runt 10 och varför vet jag inte, fixade vip-bord och köpte in massa dricka så det var chill...det var typ vi och 4st till när vi kom men efter midnatt blev vi typ 500 pers eller nåt sånt. Nackdelen var att dom stängde klockan 2 fast jag tror nog vi skulle dra ändå, hade dansat för mycket och skjortan kändes som en matchtröja som var genomblöt av allt svett som dök upp från mina snygga moves haha ;D

Igår så firade jag och älsklingen hennes födelsedag och det var hur mysigt som helst. Vi gick in till vårt rum lämna av grejerna och sen direkt till Japanska badet feeeeeeeeeett najs det var. Tänk er vara ute då det är småkyligt men där finns det småbassänger med slipad sten som golv och hett hett vatten som bara värmer heeela kroppen..

Massor av bilder togs och jag kan visa lite nu, lin la även upp på sin blogg men skitsamma ni får njuta helt enkelt! ;D





 Tonfisk med grönsaker - MUUUMS!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0