Snart har jag min Ipad 16gb wifi 3G!!!

Ny rekordmånad blev det på jobbet och denna gång så kom jag 2a på hela företaget så jag är stolt men älsklingen är stoltast :) 1an vann ju en Iphone 4 så jag var hyfsat nära men sånt händer, det kommer fler tävlingar ;D Nu väntar jag bara på min Ipad som är påväg till sverige!!!!

Lins kompis pluggar i USA och när hela hysterin om Ipad kom så kände jag mig sugen och att det är ca 1000-1500 kr billigare i USA gjorde det hela mycket bättre och jag vart ännu mer sugen. Ipad 16gb Wifi+3G blev det...BÄST!!!! Den kostade 629 dollar men med taxes 681 dollar = 4700kr.

Jag säger bara, TACK!

ÄR DET BRA ELLEEEEH?!?!?! ;D

Får den säkert snart, LÄÄNGTAR!!!



//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0