update 2.0

Oj, jag glömde visst bort att jag hade en blogg =/ Får väl hålla mig själv mer uppdaterad men under dom här dagarna har det vart fullt upp med jobbet som går bara bättre och bättre, en trevlig tacoskväll med familjen och ett dop fasktist =)

Många fina händelser och det som händer härnäst är att jag jobbar fram tills den 23e och bäst av allt så jobbar vi bara halvdag vilket jag inte var beredd på men sen så blir det JULAFTON dagen efter!! Jobbar den 27e och 28e men efter det så kmr jag njuta av min lilla ledigthet.

Köpt upp alla julklappar och hämtat den största till min älskling som kommer bli överraskad, hon har verkligen ingen aning om vad jag har hittat på men bra är den! Ipaden är här hemma och är feeting najs, njuter varje sekund jag använder den men jag kmr nog njuta mer när man är ute och reser med den för det är ju inte samma känsla här hemma direkt.

Nu kollar man på Jamies familjejul på 5an som man bara njuter av och sen så blir det betala massa räkningar, ELÄNDE! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0