AIK-JÄRFÄLLA MÅNDAG 11/1 KL. 19.00 TV4 SPORT - SE MIG I TV!!

Imorgon Måndag kl. 19.00 kanal TV4 Sport så kommer ni se mig, Sebastian Maamari på tv. Kommentatorerna kommer säga mitt namn ett antal gånger, undrar hur dom kommer uttala Maamari?! Lite intressant vad dom kommer säga om mig när jag gör en bra match eller kanske en hård tackling, kanske dom nämner min karriär eller vet dom ens nåt om mig?! Det vet man aldrig, dom brukar alltid ha nåt i kikarn men kul blir det att man visas på tv visst?!

AIK-Järfälla i en hård kamp om att stanna kvar i Superligan och vinna Superligan, vilket väger tyngre?! Det får vi se och jag är taggad till tusen redan nu, blir aldrig nervös inför såna matcher utan jag blir riktigt triggad som spelar mitt allra bästa då =) Ett sms väntar ifrån ledningen, vilka startar och hur ställer vi upp laget?! Kommer jag vara med från början eller glänsa i slutändan?! Det får ni veta nu snart.

Det jag redan vet är att jag har nr. 66 och det står Maamari på min rygg, vi kommer att ha Röda matchtröjor med vita shorts och vita strumpor. Jag spelar vänster forward och NI MÅSTE KOLLA! Det kan vara enda chansen ni ser mig och ni som redan känner mig så blir det mer underhållning, eller hur?! =)

Ni får inte glömma att kolla på fina mig, tänk om jag gör mål..I TV?!?!!? Faaan va najs, tillomed om jag bara gör nåt som uppmärksammas men det gör jag ändå alltid i match och speciellt viktiga matcher. Ni får hålla tummarna för mig för imorgon kväll så ska jag bevisa er alla att jag förtjänar att visas i tv, imorgon ska bli mitt livs bästa match, även om jag spelar 6 min, 20 min eller hela matchen =)



Nästa tv-match

Måndagen 11 januari 

TV4 Sport 19:00 

AIK - Järfälla

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0