En ny mini-pc och 10 000kr rikare!!

Haallå nu är jag tillbaks från Maaalmö (skånsk dialekt), var ju där med jobbet och fan va najs det var ;D

Vi började med att lämna av grejerna i hotellet efter en lång 4 tim 30minuters resa från Stockholm. Hilton hotell så det var lyx, det var 2 och 2 i varje rum och vi var rätt så många =)



Vi drog till Malmös nya fräscha kontor som dom har gjort om rätt så nyligen, jävligt najs och vi ska ju oxå göra om vårt kontor inom kort =)



Det bjöds på lite Cristal när vi kom till kontoret, är det okej eller?!



Konferens a la Torso =)



Högst upp på våning 54 and this is the view!



Det blev även lite texas holdem och det handlade om fina priser för de som vann.

Första ronden: Alla börjar med 2000 i marker, 3 bord med ca 25-30 spelare. Utslagning som gäller tills det blir finalbordet och den som vinner så är priset en ny mini-pc.
 Värd 3299kr och det är just den jag fick tidigare för er som har läst det.

2:a omgången: Samma som förra då man vinner en mini-pc, likadan modell. DET VANN JAG!!


3:e omgången: GRANDE FINALE!!! Det handlade om en stor bonus. Alla började med 2000 i marker och när man når upp till 10 000 i marker så handlar det om riktiga pengar, man kan dra sig ut när man ville ifall man nu har 10 000 eller mer och casha in the big money.

JAG VANN 10 100 KR!!!! Hade pocket 9 i handen och nästan hela bordet körde all in på första givet så jag synade och fick verkligen turen med mig. En annan hade kung och nåt, fick par i kungar på floppen och sen var jag tvungen att få en 9a för att vinna och jag fick den på rivern! SKÖÖÖÖÖÖÖNT ;D

Det blev senare utgång med typ alla, massa champagne och festande blev det, mer kan jag inte säga för resten känns mer som en saga whhahaha ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0