Sura gubbar och feta fester!

Jaa ni kanske undrar hur min första arbetsdag har varit eller så kanske ni bara skiter i det och låtsas bry er men jag berättar iaf!! ;D Det fick säääämst, väldigt segt och jag mådde inte så bra heller, var väldigt sliten trött och hade inte så mycket energi liksom. Gjorde 2 ynkliga affärer och en envis gubbe som säger att jag ljuger och att han inte misstolka nånting blablabla såna är fan jobbiga, svåra att kommunicera med men aja jag ska avsluta snacket med honom imorn så det går nog bra..buisness is buisness.

 - Telia kund

Aaaannars hade jag träning med A-laget och det gick väl sisådär, fortfarande seg och hann direkt inte käka så mycket innan så samma problem där, saknade energi och var bara trööött. Jag ska återhämta mig ordentligt tills på onsdag iaf då jag ska avgöra matchen har jag nu bestämt för typ tredje gången men det är ju väl alltid tredje gången gillt?! eller hur?! ;D Skönt att det kommer kännas som en fredag imorgon eftersom man är ju ledig på onsdagen, peeerfekt dag att ha ledigt på faktiskt. Sen så har man bara torsdag och fredag sen heeeeeelg!!

Juuste jag håller ju på med att planera inför mitt STORA FETA 20 ÅRS FEST!!! Fyller ju år 1 Mars för er idioter som inte vet och jag ska fixa ett galet party..nuu håller jag på med inbjudningslistan eller jag spekulerar för det mesta hur det kan se ut och hur många det kan bli. Jag har en känsla på att 50 st är ett bra tal men man vet aldrig hur det blir senare...


Vill inte överdriva men typ såhär kommer det bli...SAAAAAAJK!

Ska sooova tidigt orkar inte vara uppe. CIAAAAAO!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0