Sommar med stekhet värme!!

heeellooo!! Long time no se brukar man säga i England och på denna blogg mer och mer känns det som.

Helgen har vart jävligt najs då vi spenderade hela helgen hos min pappa, solade ÄNTLIGEN och fick lite färg fast Lin blev svart så det går inte direkt att tävla men aja jag är en snow white längre =)
Sett mycket fotboll och missade Brasilien-Holland som jag tror var den bästa kvartsfinalen...jag kan väl säga att jag hade fel om Brasilien nu men jag skulle faktiskt tippa på Holland som vinnare iår för det var bra odds samt att jag trodde verkligen på dom, ändrade min åsikt när jag såg dom spela och det var inte alls lik Hollands spel som dom hade i EM 2008. Nu kom dom ändå vidare och kommer komma till final då dom kommer köra över tråkiga Uruguay som förtjänar inte gå vidare efter att Ghana kämpade och slet för hela Afrika.

Men men sånt är vanligt inom fotboll, ORÄTTVISA! Argentina har ju inget jävla försvar så det är ju klart Tyskland kör över dom och Tyskland kommer vinna iår, kan typ satsa 500kr med någon om nån vill?!

Annars har det varit en lugn helg men bäst av allt var ju idag då vi åkte till Ingarö som ligger nära Gustavsberg, vi hade vårt gamla landställe där med pappa och familjen. Fyyfan vad jag har saknat det!! Vi åt stor frukost på gräsplättan och lunch som vi blev bjudna på av en gammal granne och sen så hittade vi 2 små mål och jag hade köpt en VM-fotboll i plast som var ändå bra. Jag pappa lin och finicia spelade men mest jag och pappa, SOOOOMMARKÄNSLA ;D Har ju inte haft så mycket tid att koppla av så mycket men nu börjar sommaren mer och mer känns det som. Åker till Gran Canaria om 2v så det blir ju graaajt ;D

 mina och lins tår (hittade ingen bättre bild)

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0