Välj dina prioriteringar rätt!

Vilken semester det har varit och jag tog lite semester från bloggen oxå märkte jag =) Fullt upp med olika saker och prioriteringar går till annat. Resan var riktigt bra och det behövdes verkligen...LEVA I LYX!

Det blev festande, god mat umgås med familjen och älsklingen och det kändes verkligen som om 1 vecka var för lite. Kanske 3 dagar till eller nåt skulle vara BÄST! Men det kanske blir en miniresa med Lin innan semestern tar slut. Har 18 dagar kvar innan jag  börjar på jobbet igen så lite tid har jag på mig iaf.

Det är ändå planer på en kryssning på måndag så vi ska nog boka allt redan idag.

Träningen har ju börjat igen med innebandyn. Vi började egentligen i måndags men jag kom hem 12 på natten så jag kunde inte men igår så tränade jag. Det var fan längesen jag spela innebandy men halva träningen körde vi fys och resten på 4mannaplan och det var fan skitkul!! ;D

Ikväll är det oxå träning men jag hoppas jag hinner åka in till kista med lin och denise, ska köpa nån ny skjorta tills imorgon då jag ska ut och fira älsklingen!!



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0