Sundbyberg kan bli min nästa bostad!

Hej hopp! Jag skippade träningen idag, kunde fan inte sova inatt men det var inte största anledningen till att jag hoppade över träningspasset..igår hittade jag en lägenhet i sumpan via hemnet och det var rent slumpmässigt, hade inte så mycket för mig och till slut hittade jag en riktig guldgruva ;D Säger inte mer än att det är en 1a och jävligt fin så jag ringde mäklaren idag och han sa att jag kunde komma förbi idag så jag drog efter jobbet med Lin och det känns rätt!

Jag har ansökt om lånelöfte så jag kommer nog säkert få svar imorgon, jag hoppas verkligen allt går in för då blir det jävligt najs ju. Centralt föööfan! ;D

Håll tummarna för mig!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0