Brorsan provjobbar på JJ imorgon!

Perfekt början på den nya veckan med sol och skön dag på jobbet samt bra tempo på träningen efteråt. Jaa det kan bara inte bli bättre ;D Ska kanske på Sinikas studentskiva som blir jävligt kul, den 1 april och sen så har man ledigt dagen efter för det är en röööööd dag, lååång helg kommer det att bli och oj va skönt det kommer att vara!!

Fabian ska provjobba på Jack&Jones vid drottninggatan så all lycka till honom imorgon, kanske man hinner besöka honom oxå och ser hur han jobbar med kunderna. Hoppas han får jobbet så jag får även lite rabatt när jag väl handlar där ;) Det blir inte så mycket kläder därifrån längre än tidigare då jag baaara köpte kläder därifrån och kallades för JJ av grabbarna men nu är det lite mer top notch med kläderna ;D



Nu blev jag sugen på att köpa lite nya kläder men jag har redan så jävla mycket men det är alltid kul med nya inköp. Köpte ett par skor för några dagar sen, vanliga enkla och svarta snygga som man kan ha under våren och sommaren så det är najs. Jag har typ 7 olika par skor hahahha jävla gay jag är men aja jag är BÄST!


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0