Tvåsiffrigt idag också mot stackars Vallentuna!

Nästa kvalmatch blir mot Vallentuna idag kl. 16.30 i Kungsängens sporthall. Vi kommer att vinna och återigen blir det tvåsiffrigt inom mina beräkningar. Jag spelade back förra matchen och kommer göra det åter igen. De 3 senaste matcherna har jag spelat back och jag har bara släppt in 1 mål om jag har nu räknat rätt, annars är det 2 mål eller inga alls men jag är lite osäker på matchen då vi mötte Orminge. Det är fan stabilt ju =)
På tre matcher har jag statistiken i min kedja eller när jag har vart inne på planen 9-1. Idag ska jag fan inte släppa något mål och det är redan bestämt.

Jag ska även göra mål idag även om jag kommer spela back, antingen kör jag en enkel rusch eller så får det blir skott i krysset.

Blir ni inte oxå jävligt deprimerande av det äckliga vädret som smyger sig fram i den påväg-våren vi hade nyligen =/

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0