Sugen på ny dator!

Haallåå sorry för en väldigt dålig uppdatering men min dator är typ paj eller nåt?! Den blev bara jävligt trög och stannar upp emellanåt när man startar program eller går in på internet, nåt jävla virus och då kan jag fan inte använda skiten. Skriver nu från jobbet men jag har velat lägga in massa roliga grejer på bloggen men det kommer in senare när datorn är fixad.

Har lite bilder ifrån derbyt mellan AIK-DIF då vi vann SÅ JÄVLA RÄTT!! Det var ju värsta bråket efteråt och dom förstörde sin egen bar (East) totalt! Filmade lite samt tog lite bilder på idioterna som saboterade och var underhållande på alla olika sätt. Det var typ 20st polisbiler swat kravaller you name it så dom var rätt så sura efter den sköna vinsten ;D

Veckan har väl gått bra än så länge, känner mig fortfarande lite sjuk och ont i halsen så jag står nog över idag oxå träningen och vilar så jag blir friskare istället. Känenr mig sugen på en ny dator och då blir det fan en Mac inte nån jävla pc med massa virus!!!



Jag har kollat på Macbook Pro som bästa alternativet =)

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0