Harry Potter frossa!

klockan är mycket och det är dags för att sova men först så kan jag berätta lite kort om dagen...jag och älsklingen kollade på Harry Potter 3 eftersom vi försöker hinna ikapp innan vi kan se den senaste på bio, hört att det ska vara bra och det är roligt att följa något som man har gjort sen man var 11 år =) Jag har sett 3an redan och 4an men Lin har inte gjort det så vi kollar tillsammans. Laddade ner alla igår så vi måste se lite då och då när vi hinner och seeen se den senaste på bio så blir det Harry Potter froooosssa ;D

Jobbet går hur jävla bra som helst och idag har jag gjort avtal med en storkund som jag kommer hålla kontakt länge tror jag så jag ligger på topp! Nu måste jag ta en liten snabbdusch innan jag går och lägger mig, fan va sent det blev nu.

God natt!



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0