Lyckad inflyttningsfest!

Faaaaaan va kul det var igår och lyckat oxå faktiskt =) Inflyttningsfest nr1 och vem vet om det blir fler...det som minskar lusten att ha fester så ofta är fan städningen och disken för vi har inte hunnit göra nåt än. Lin har dammsugit lite men disken är kvar och tar upp all plats i köket men det är okej, imorgon ska det bort iaf.

Det var iaf fett kul, alla verkade ha trevligt och ingen fick någon sne fylla direkt och mattan klarade sig, vissa spillde på golvet bara så det var ingen fara direkt och alla fick mer än plats faktiskt. Vi var ca 15st och det var inga problem, festen höll på fram till halv 4 på natten typ eller den dog ju lite innan men folk var här rätt så länge och trivdes verkade som =)

Imorgon ska jag och Nahir dra till gymmet efter jobbet och det var ett tag sen jag gymmade, räknar nu inte med den gången på pappas jobb utan detta är lite mer allvar kan man ju säga. Kommer ju börja på SATS så vi kommer att köra i Stadshagen nära jobbet. Skönt med ny vecka och snart är det min födelsedag så jag har mycket att se fram emot ;D

Jag lägger upp en fin bild från igår, fanns inte många bilder på mig men sånt är livet.



Fan va sexiga vi är!!!

//M


Kommentarer
Postat av: Devin

WOooooooo

2011-02-13 @ 23:56:42
URL: http://www.finest.se/devin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0