Saffa är vårt tredje hjul! <3

Nu är det läggdags och det kändes som om klockan var redan halv 12 fast det är bara halv 11 men det är skönt att lägga sig tidigt för det händer typ aldrig. Brukar lägga mig mellan 11-12 och somnar vid 12-01 så 6-7 timmar sover jag vilket är inte bra. Känt mig sjuk ganska länge nu så jag får nog kolla upp med doktorn och det är något särskilt med mig eller om jag inte sköter mig ordentligt med vila och kost som brukar vara dom vanligaste faktorerna.

Det kan ju även vara som saffa säger att jag tränare för hårt tidigare och nu när jag slutade med innebandyn så fick kroppen en typ av chock och gjorde mig sjuk och skapade obalans på nåt sätt men aja, måste kolla det!

Annars vill jag berätta om toppdagen idag med våran egna Säfi då vi är den nya trion, Saffa är tredje hjulet som försöker skapa pinsamheter emellan oss och får oss att öppna sig om allt han vill veta samt reta mig som vanligt vilket är alltid trevligt hahah ;D Nejmen vi passar bra ihop, en fin kombination kan man väl säga!
Vi käkade middag på Romaes' Sushi och faaaan va gott det var, Saffa hade sååå rätt! 20st laxrullar och KOMAMÄTT blev jag minsann för bara 80kr!!!  Efter det blev det fika hos Davishii café och avslutningsvis BOWLING! Jag vann såklart men det blev mycket lek oxå, fett med kul! ;P


//M

P.S GLÖM INTE GÅ IN PÅ MIN ÄLSKLINGS BLOGG, BÄTTRE UPPDATERINGAR ÄN MIN OCH MÅNGA INTRESSANTA INLÄGG SOM GER PLUS I KANTEN!!!!

www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se 


www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se 


www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se 


www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se 


www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se 


www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se www.lynita.blogg.se 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0