1,5 kg mindre efter joggingturen!!!

Tjaaa
har vart och sprungit för en stund sen och även druckit en hel del vatten samt en stor frukost så att jag kommer orka med hela min planering ;D
Ska ju gymma idag runt 4 och senare ikväll så ska jag ju ut och festa, då måste jag vara pigg inför dansgolvet ;)

Joggingturen gick jävligt bra men fyyfan vad det var tungt, speciellt idag och jag har en aning att det kan bero på den hårda träningen igår med A-laget...vi körde ju små intervaller då oxå, inte kul!

Aja, efter duschen så skulle jag väga och se vad skillnaden är direkt efter jag har vaknat och direkt efter joggingturen samt dusch.

JAG HADE FAN GÅTT NER 1,5 KG!! =O
Det är ju fan helt sjukt men asså om man tänker lite så förlorar jag ju en hel del vätska + att jag inte hade ätit någon frukost, endast kaffet.

Så alltså vägde jag 67,1 kg efter duschen!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0