Lean Muscle Fitness

Nu har jag läst lite på nätet om träning, hur man förlorar kroppsfett och vad som är bra och dåligt inom kategorin TRÄNING! ;D

Lärt mig en hel del faktist och här är några meningar som jag tyckte var ganska så bra..

most women prefer men with average size muscles, but with exceptional tone in those muscles.

women find too much muscle mass a turnoff. Worse than that...I've heard many women refer to this body type as "cheesy looking".

Rusty Moore

  

PS: If you want to finally reach a high level of Lean Muscle Fitness...This will work for you! You only have one life to live...you might as well look your best!

Click Here to Finally Get The Right Info to Achieve "Lean Muscle Fitness"

Riktigt bra sida!!

//M


Kommentarer
Postat av: saffa

vill inte vara osjyst men det där är en riktig skitsida rakt igenom.

2008-08-13 @ 18:38:58
Postat av: M

börja använd ''jag tycker''..you need it!!

2008-08-15 @ 00:20:00
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: saffa

dom försöker ju bara lura i dig massa dyra dvds. det är för mig en skitsida. Köp va du vill men du vet säkert mer än vad dom gör.

2008-08-15 @ 12:18:44
Postat av: M

MEN CP!!

vafan ska jag köpa för..inte så dum är jag!!

tänk lite, snälla.

2008-08-15 @ 13:42:27
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: tobias mga

HAHAHAHA, fan va kung du är sebbe. har sagt exakt samma sak till saffa som du sa i första svaret!

keep it up!

2008-08-15 @ 15:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0