För lite eller för mycket?!

Fan att man inte hinner gymma så mycket nuförtiden, jag gymmade fan 5 dagar i veckan förut när det var skola...kanske eftersom det är sommarlov och det känns att man inte hinner följa ett strikt schema ordentligt som gör så att det bryter planeringen.

Jag är iaf ute och springer 3-4 gånger i veckan på morgonen och gymmet har nu trappat ner till endast 2-3 gånger i veckan.



Har nog säkert tappat lite styrka eftersom jag inte har kört så mycket armar, axlar och bröst...endast mage och rygg liksom.

Idag så ska jag köra mage och rygg eftersom det är den allra viktigaste delen för mig just nu men på fredag och söndag så blir det annat.

Nu sitter jag här vid min laptop och dricker mitt kaffe, snart är det dags för 1-timmes joggning i det fina vädret ;D

Om ni undrar varför jag oftast springer så sent så har det med att jag sover oftast sent och jag vill ha mer sömn för att vila ut kroppen ordentligt...sen så spelar det ingen roll vilken tid man vaknar bara du dricker ditt kaffe direkt efter du har vaknat och sedan ut och spring!

Hur ser ert träningschema ut?
Tycker ni att jag kör för mycket eller för lite?


Nu har jag iaf druckit upp mitt kaffe och nu är det dags för mig att dra ut och springa!

HÖRS SEN!! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0