PLUGGA!

Wiiiiiie :D
Nu vet jag hur jag ska höja mina betyg!!
Jag kommer att anmäla mig till olika prövningar och jag känner mig nästan säker på vilka ämnen jag vill höja.

Det kommer att kosta 500 kr/ämne och 3 ämnen är vad som behövs för att jag ska kunna få en bra plats i vår på Mälardalens Högskola i Västerås =)

1500 kr ;D

Jag hade tänkt att höja:
Historia A - G-MVG
Svenska A - G-MVG
Geografi A - G-MVG

Det borde nog inte vara så svårt ;D
Hoppas bara inte prövningarna ligger nära intill varandra, svårt hantera flera prov på nästan samma gång liksom.

Detta är iaf min tanke och hemsidan där jag hitta all information är:
http://www.aso.edu.stockholm.se/

TACK SÅ MYCKET! :D

Nu är det bara att hämta lite skolböcker och plugga plugga plugga!! ;D



//M

Kommentarer
Postat av: movemi

Men jag är fy fan inte bitter!

2008-08-23 @ 21:20:45
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0