The Atkins lifestyle

Jävlar vad jag är trött!
Kört ett intensivt pass på gymmet och inte det vanliga gymmet utan jag prövade på worldclass i Alvik, samma byggnad som där jag jobba, bara en våning ner =)

Det var hyfsat bra där, fanns en del grejer fastän inte lika stort som i sumpan.
Körde Bröst och triceps, har fan gått upp i muskelmassa + fettmassa...kört ju en period då jag bara åt så som jag ville och kände.

Diet
Nu väger jag typ 74-75 och har ökat i muskelmassa, det ser jag väldigt tydligt och det jag kommer göra nu i 2 v. är att köra en liten periodsvis diet =)
ska nog köra det gamla vanliga, Atkins dieten som innebär då att dra ner på kolhydraterna, öka på proteinet och minska lite på matintaget samt att äta mindre mål och dela det på 5-6 mål/ dag ;D

Träning
Nu är det såhär att jag inte hinner med så mycket träning eller inte lika mycket som förut ;P
Kommer att köra på 2-3 gympass/vecka och om jag har tid och ork så kör jag lite hemma med vissa övningar på dom dagarna jag kommer hem runt 10 från jobbet.

Kommer köra som vanligt med innebandyn, alltså 3 träningar/veckan och eventuellt match åtminstone en helgdag/vecka.
Kan rada upp lite snyggt här hur min vecka ser ut:

Schema

Tisdag: Gympass förmiddag Bröst & triceps + innebandyträning

Onsdag: Övningar hemma, mage & rygg

Torsdag: Gympass förmiddag Biceps & axlar + innebandyträning x2

Lördag: Gympass morgon stepmaskin 60 min intensivt

Mål

Målet med denna vecka är att tappa en del fett på kroppen och gå ner 2-3 kg på 2 veckor.


//M

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack gubben!

Du är också duktig som pallar gå på diet och träna så mycket som du gör, skulle aldrig palla! ;)

2008-12-10 @ 23:38:15
URL: http://emmadm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0