En lång skön promenad!

Jag  sov hos Saffa igår, vi var hemma hos Jenny på en chillkväll...ganska mycket folk och mycket cashewnötter blev det ;D

Jag kände för en lång promenad efter ha sovit hos Saffa, jag gick upp på morgonen och började gå på en tom mage mot Skälby där jag bor.

Jag kommer visa på karta hur jag gick, hur lång tid det tog, hur långt jag gick, vilken fart och hur mycket kalorier jag förlorade:




Följdes av...


Från Sundby till Skälby

Fart: 7-8 km/h
Längd: Ca 8km
Tid: 1 tim 4 min

Walking
  518 calories in 1 hr 4 min (8 km at 7.5 km/h)
Källa: http://www.caloriesperhour.com/index_burn.php

Lättförtjänta bortappade kalorier ;D


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0