Macho jobb! ;D

Tjaaaaaaa nu är jag tillbaks från grovjobbet..det hela gick ut på att riva sönder väggar, lister you name it ;D

Jag fick använda mig av kofoten och det var riktigt skoj ska ni veta, tänk er vad skönt med ett jobb där man bara trashar allt man ser..låter fett najs, inte sant?

Teknik och snabbt tänkande är ju bra att ha, det finns ju massa ledningar och ström som står i vägen så det gäller att vara kreativ, uppmärksam och väldigt snabbtänkt för att uträtta såna här jobb.

Klart att man kan vara lite biff också, ett plus i kanten! ;D

Här får ni lite close-up på vårt arbete...


Detta var då min area, kofoten istheshit!


Detta var då min arbetarkompis Tony ''polacken'' arbete, han använde en slags sågmaskin som var jävligt grov.

Vi var alltså tre grabbar och förstörde sammanlagt tre väggar idag, stället kommer ju bli enormt senare!

4 timmars arbete = 800 kr

CASH MANNEN CAAASH!!!


//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0