träning träning träning!!

Tja!
Kom precis hem från min springrunda och lite ätande...jag har faktist motionerat en hel del idag :D

Kan berätta vad för träningsupplägg jag hade och hur mycket kalorier jag förbrukade.

Var och gymmade idag som jag inte har gjort på ett tag pga bihåleinflammation...

75 min = Ca 300kcal

På väg hem från gymmet så gick jag från Barkarby station till Skälby där jag bor istället för att ta bussen.

30 min rask promenad = 250 kcal

Efter att jag hade kommit hem så ville pappa gå på en promenad...

1 timme lugn promenad = 310 kcal

Direkt efter då så kände jag för att springa lite...

Ca en halvtimme = 400 kcal

Totalt: 1260 kcal

Väldigt bra insats, vad tycker ni? ;)

//M


Kommentarer
Postat av: saffa

när du började bloggen levererade du intressanta inlägg efter varandra. jag tror du förlorat glöden.

2008-07-08 @ 23:46:18
Postat av: M

jag har inte haft så mkt tid, jag skrivit en hel del grejjer innan om du kollar.

2008-07-09 @ 00:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0