25 sälj på första arbetsdagen!!!

FAAN VA JAG ÄR GRYM!!
Första riktiga arbetsdagen då jag jobbar från 8-17 gick ju fan super.
För att nå upp bonusen så ska man ju sälja 3 order/timme och det fixade jag enkelt och hade värsta försprånget från början av tävling på den som säljer mest..låg typ alltid 3a och jagade som fan ;D

Som färsking så blev ju andra ganska så chockade över mit härliga resultat, jag överglänste och fixade totalt 25 st på 8 arbetstimmar men det är ju såklart mindre effektiv tid eftersom det är 2 små raster samt lite små möten med coachen.

Jag slutade även på 3e plats och dom 2 som fick mest låg på 33 jävligt bra resultat och ett nytt rekord tror jag faktiskt ;D
Det här känns väldigt bra och jag känner mig trygg samt tacksam över att ha fått ta del av detta underbara jobb.
Sköna kollegor, bra coach och lätt system.
Jag ska fan köra på lika bra eller tillomed bättre imorn och visa att jag tillhör en av de bästa och att det inte var en slump att jag var bland topp3 idag..NU JÄVLAR!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0