First day and I nailed it!

Första dagen gick ju skitbra på det nya projektet på jobbet, nämligen Telenor ;D
Det började med att jag fick avlyssna på några för att kunna lära mig hur man lägger upp samtalet och hur de olika programmen man använder fungerar.
Det var lite annorlunda än det tidigare vi använde fler program och man måste vara riktigt uppmärksam i samtalen.
Men att sälja är betydligt mycket lättare än med Canal Digital Bredband så det gynnade på bästa sätt.

Målen med säljandet för att nå upp bonus är 3 sälj/tim och det klarade jag faktiskt.
Började lite efter 3 eftersom jag avlyssnade en hel del och slutade sedan kl. 5 så under dom där knappa 2 timmarna så sålde jag 6st.

Man förlänger våra kunders abbonemang så det är inte så jättesvårt precis =)
Man får 85kr/tim och om man når bonusen så är det 3kr per sälj alltså blir det ca 95kr/tim totalt på hela dagen.

Idag kändes det som en bra dag och jag hoppas att det blir lika bra imorn eller tillomed bättre! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0