Veckans medarbetare!!

Fyyfan va bra början i veckan!
Vi använde av ett nytt material på nya kunder inom Telenor igår så det var bara att ösa på försäljningen med att sälja så mycket det går, det lyckades jag väldigt bra med och lyckades komma upp till 44 hela försäljningar..nytt rekord!
Samma dag så hade vi ett möte, måndagsmöte som var flyttad till tisdagen då man drar upp lite uppdateringar om veckan som har varit och vad som vi har för mål denna vecka, på slutet så drar alla projekten även upp veckans medarbetare som betyder då att man utser en person som har sålt mest under hela veckan och har gjort ett bra jobb helt enkelt.

Eftersom jag är så jävla bra på det jag gör så blev jag utsedd till veckans medarbetare och stog för hela 13% av all försäljning inom Telener Retention som det heter då ;D

Ännu en bra dag kom då vi körde på det nya materialet idag oxå men det vart ju lite segare eftersom det var en massa återuppringningar, fick iaf ifrån mig mest av alla och sammanlagt på hela dagen 41 st, jobbade iförsig kväll då oxå men det var ändå en jävligt bra insats! ;D
Det är oxå så att vi samarbetar med Härnösand som ligger uppe i Norrland, fick veta under dagen av chefen att dom skulle sätta på avlyssning på just bara mig för att föra vidare till Härnösands avdelning så att dom får ta del av min lyckade teknik för att kunna sälja bättre...känner mig ytterst hedrad =)

Jobbet går så jävla bra och jag tar del av nya utmaningar varje dag samt att vi har så kul på jobbet att man trivs där varje dag! Känner mig så trygg och glad varenda dag! ;D
Nej nu har jag pratat för mycket om jobbet..dags för käk!! =D

//M


Kommentarer
Postat av: dre

Var du full när du skrev det här?

2008-11-26 @ 23:10:55
Postat av: Jossis

Men du, Härnösand ligger väl ändå i Norrland? :P

2008-11-27 @ 13:12:05
URL: http://kalasjossis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha

2008-11-27 @ 15:17:09
Postat av: M

hahahah joo, jag uppfattade allt fel där och har glömt att ändra men nu är det fixat! ;)

2008-11-28 @ 19:32:32
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0