Träningsschema v.45

Nu är det såhär att jag har börjat jobba dagtid fårn kl. 8.00-17.00 och det betyder att morgonpassen får läggas in ibland under helgerna då jag har tid.
Jag kommer inte kunna träna lika mycket som förut och därför trappar ner en nivå, matintaget kommer att höjas och ligga på ganska normal nivå, 2500-3000 kcal/dag tänker jag satsa på.
Jag kommer att äta nyttigt och köra på lite mindre kolhydrater och mer nyttigt fett samt mest protein.

Jag kommer att hinna med 4 innebandyträningar/ vecka samt 3-5 gympass/vecka.
På gymmet så kör jag 2-3 olika kroppsdelar och ganska så intensivt med oftast 6-10 reps och 3 set beroende på vilken övning jag kör.

Kommer att börja med knäböj samt marklyft men ingen maxning utan jag vill köra 6 reps på 3 set, börjar först med 100% av min vikt och sedan ökar varje vecka.

Måndag:
Eftermiddagpass - Innebandyträning

Tisdag:
Eftermiddagpass - Gym - Mage+axlar
Kväll - Innebandyträning

Onsdag:
Eftermiddagpass - Gym - Biceps+rygg+stepmaskin 60min

Torsdag:
Eftermiddagpass - Gym - Bröst+triceps
Kväll - Innebandyträning x2

Fredag:
Eftermiddagpass - Gym - Mage+ben

Lördag/Söndag:
Morgonpass - Gym - stepmaskin 75 min

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0