Hektisk dag!

Shiiit vad jag är stressad!! Kan knappt sitta still eller prata lugnt ;P
Massa saker att tänka på och hela dagen har bara varit hektisk hela jävla tiden..får nog ta djupa andetag innan jag svimmar snart...

Iaf, har vart på gymmet idag och körde bara 60 min trappmaskin pga dålig prioritering med tiden..vaknade lite för sent för att kunna hinna med träning, äta mat och senare åka vidare till jobbet.
Jag var dum och vaknade senare än vad jag skulle göra, hann inte med 75 min trappmaskin utan endast 60, hann inte äta något efter träningen, endast enmacka och ett äpple som jag då köpte på pressbyrån.

Allt var så stressigt och jag börjar tröttna på att jag är en sån tidsoptimist ;P
Måste lära mig att planera bättre och passa tiderna mer.

Jobbet gick riktigt bra och man lärde sig ganska mycket nya saker, det var ju bara utbildning så jobbet väntar senare på onsdagen då man avslutar utbildningen.

Nu har jag blivit lite lugnare och sansat mig rejält efter en sån jobbig dag...har ätit min mat och hunnit göra vissa ärenden som jag har planerat att göra tills ikväll.

Jobbet verkar vara riktigt bra och seriöst, har en del att läsa på nu och ska börja om ett litet tag, får iaf inte sova bort så mycket av dagen imorn iaf.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0