Tung förlust!

Väldigt trist och ledsamt!
Tyvärr så blev det ännu en förlust med Herrlaget mot SB Innebandy..vi hade dom men tappade mer på slutet.
Det var mer utvisningarna som avgjorde matchen och jag var inblandad.

Det kändes skönt att göra en debut men olyckligtvis fick jag på mig två tveksamma utvisningar och det straffades med 2 mål..det kändes tungt men vad ska man göra...inte sitta och straffa sig själv iaf, jag känner bara känslan av en ren förlust som är en tung börda denna regniga söndag.

5-6 på sudden, alltså en poäng fick vi med oss men det känns som att det inte räckte, vi var värda 3 fulla poäng.

Nu får man vila och köra hårt nästa vecka!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0