Intensiv vecka!

Denna vecka ska bli min intensiva vecka..detta gör jag för att testa hur min kropp klarar av det och om den gör det så kör jag på det ytterligare en vecka..om jag känner att det blir för mycket så kör jag på lika mycket träning men öka på matintaget.

Jag började köra denna intensiva vecka redan från igår..såhär ser resten av veckan ut:

Träningsvecka

Onsdag: 
-morgonpass = 60 min stepmaskin
-eftermiddagpass = Bröst + triceps

Torsdag:
-Innebandy = Herrlagsträning 19.30-21.30
-Innebandy = Juniorlagsträning 21.30-22.30

Fredag:
-Morgonpass = 60 min stepmaskin
-Eftermiddagpass = Biceps + rygg + underarmar

Lördag:
-Innebandymatch = Juniorerna

Söndag:
-Innebandymatach = Herrlaget

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0