1500 kalorier?!

Idag var det jävligt tufft, både på jobbet samt gymmet.
Sista dagen på jobbet och det innebär att avsluta all arbete snabbt som fan och inte lämna något kvar.
Små detaljer fanns överallt och det var bara att kämpa vidare.

Slutade ganska så tidigt och begav mig till slut till gymmet för att hårdträna.
Jag körde biceps samt rygg och avslutade med stepmaskin.



Träningen var totalt 2 tim 30 min och stepmaskinen var fan gryyyymt jobbig..körde fan på den näst högsta nivån i en hel timme och dog SOM FAN!!

Enligt maskinen så förlorade jag hela 1500 kalorier men det stämmer inte..runt 1000 kan vara troligt iaf.
Aldrig svettats sååå mycket förut, mycket ansträngande men värt det!

Vad ska man göra senare på kvälle, ska ju på bio nu snart men efter det då? =/

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0