Att vara ordentlig kan ge dig extra cash!

Senast jag fick lön från detta kontorsjobb jag jobbade på halva sommaren och samtidigt som jag är tillbaks här igen så har det vart lite fel på lönespecifikationen.

En vecka för lite lön samtidigt så har jag fått 2 olika papper, ett från skatteverket som säger att jag ska få 17400 kr efter skatt och ett annat från Stockholms läns landsting där det står att jag ska få 14327 kr  vilket jag fick dåra till mitt bankkonto.

Lite skumt faktist =/

Jag tog upp det här tidigare idag med min lönechef och hon sa att jag tydligen ska få ca 4500 kr eftersom det har vart något fel. Det hon inte visste heller var att det saknades en vecka så det kan bli lite mer pengar.
Jag faxade över papperena och nu får jag avvakta tills hon ringer upp och berättar hur läget kommer se ut.

Hon sa att pengarna kommer antagligen komma in nu den 25e September ;D

FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0