Första dagen på jobbet!!!

Första jobbdagen avklarad! ;D
Det var rätt så kul, inte så jätte ansträngande och inte så avancerat.

Idag handlade det om att skapa ett eget kundregister till sig själv som vi kommer oxå att fortsätta med imorgon =)
Mycket samtal och jag lyckades ganska så bra för min del.

Det var tyvärr en av de nya som var där idag som fick lite otur och sparken på direkten..hon levererade inte mycket resultat så man förstår ju varför.

Imorgon är en ny dag och vi börjar kl. 8 med nya mål och nya utmaningar, det fixar jag! ;D

Nya personer som jag har träffat där och bekantat med är Simone, Jakob, Sara och min chef Vanessa..väldigt trevliga människor :D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0