Hyfsad premiär!

Seriepremiären gick väl lite sådär..det var en hård kamp men det räckte inte till en vinst.

Våra gubbar var taggade och viljan fanns hos alla, men det vi tappade på var då vi slarvspelade med massa indianare inblandade.

Oftast så gjorde dom 2 mål efter varandra pga. dålig refokusering.
Vi behöver träna på psyket mycket mer, jag känner att jag klarar av det men vissa klarar inte ens av att domaren gör massa misstag, det händer varenda match och vi måååste bara förstå att det blir bara värre om man klagar för mycket.

6-6 var slutresultatet och motståndet gav ganska så mycket press, ett väldigt ungt lag med fina talanger.

Hoppas på bättre resultat nästa match som är då på lördag borta mot Nykvarns IF.

Det blev tyvärr inget spel för min del, koncentrerar nu på nästa vecka då en rad träningar jag måste prestera mitt bästa!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0