Jobbet får vänta!

Faaan va najs ;D
Nu har dom ringt från det nya jobbet där jag kommer antagligen börja på, fick en tid för jobbintervju och allt ;D

Saken är att det är nästa vecka så jobbet får vänta..då kommer jag ha mer tid för träningen jue ;D
Sen så kan man plugga lite inför nästa prövning.

Idag är det träning med herrlaget, det blir nog ganska hårt eftersom det gick dåligt nu i helgen då vi förlorade med 12-2 över Nykvarns, jag var ju inte med eftersom jag hade en blåtira att ta hand om ;P

Nejmen jag tror nog att vi kommer köra på 5 km till att börja med..sen så blir det massa små intervaller och mycket fys.
Hårt men jävligt kul..tycker jag iaf =)

//M

Kommentarer
Postat av: saffa

hur gick din första prövning?

2008-09-29 @ 18:42:00
Postat av: M

den blev flyttad till våren istället.

2008-09-29 @ 19:59:08
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0