You go girl!

Tjaaa!
Nu har jag fått en uppgift av min käre vän Michaela att göra ett träningsschema till henne.
Jag blev typ helt jävla överlycklig över att hon valde just mig som ansvarig, skönt att nån uppskattar min träningserfarenhet.


Väldigt tacksam över det och ska kämpa hårt för att fixa det bästa träningsschemat som innehåller både kost och träning ;D

Ni andra där ute som vill oxå göra likadant och fråga om schema är alltid välkommen!
Var inte rädd för att fråga =)

Är iaf helt övertygad över att hon kommer klara det, hon har viljan och inställningen...garanterat!! =)

//M

Kommentarer
Postat av: saffa

Jag vill ha en 4split där du fokuserar på volym, ben och mage ska vara ett pass resten får du klura ut.

2008-09-21 @ 20:26:48
Postat av: elof

hjälp mig att bli stark

2008-09-21 @ 20:28:06
Postat av: Michaela

hihi det kmr bli as bra :) längtar tills det e klart ;) :) <3

2008-09-22 @ 11:00:37
URL: http://michaaaeeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0