DAGS ATT FIXA BEACH 09!!

Som ni alla vet så har jag blivigt frisk och det innebär främst att jag börjar träna för fullt nu och inte bara det utan jag kör på Atkins metoden igen och ska mega deffa eller nu kanske jag tar i här men äta riktigt nyttigt med massa goda sallader och en hel del protein och inte så mycket kolhydrater..ska fixa beach 09 och jag ska även skippa matboden där jag äter iaf varje fredag då det är pajdag men nu blir det inget sånt längre, ska skärpa mig och bevisa att min vilja och inställning är den bästa!!

Har även börjat med dom där bantingspillrena som ökar fettförbränningen, tog min första tablett idag och ska ge lite feedback om dom lite då och då. Kan väl säga att det är riktigt skönt att komma tillbaks igen med träningen.
Nu jävlar ska jag rippa min mage!! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0