75 försäljningar=nytt rekord=750kr BONUS!!!

FYYYFAN VILKEN DAG!! Heeelt jävla sjukt asså, vi sålde totalt 500 försälningar idag!! Det är ju huuur jävla mycket som helst på en dag, tror nog 300 var det bästa som vi brukade sälja när vi får in bra material men det här var ju bara helt jävla avsurt asså!!
Det var bara massa gamlingar som inte brydde sig om att byta, är väldigt trogna kunder, blir bara glada om man sänker priserna, brydde sig inte så mycket om nya mobiler och allt annat som man vill höra!! ;D
Det var ju nästan JA på alla och det tog typ 1 minut för varje sälj-samtal ;P
Klarade liksom 30 sälj innan lunch, alltså från 8-12 och Teo var lite bättre med en mer än mig så jag var jävligt tävlingsinriktad och visste att jag skulle vinna eftersom eftermiddag är bara min grej och ingen klarar verkligen av att kriga så länge som jag ;D Därför så sökte jag efter ett annat mål, såsom rekordet på en dag som var 61 st och höll av en som inte jobbar på Telenor längre, tror han jobbar på Comhem eller nåt..han heter iaf Robel och är en jävligt grym säljare så det var alltså mitt mål och så bestämd som jag är så satsade jag tillomed att nå hela 70 sälj för att verkligen tangerade det nya rekordet med en överlägsenhet!!

Det blev till slut 75 försäljningar på hela dag, från 8-17 och jag tror nog att ingen kommer att slå det på ett låååångt tag!! ;D Kan ni tänka er, 750 kr bara i bonus idag!!
SÅ JÄVLA NAJS!!!

Jag skippade tillomed gymmet idag för jag kände mig så jäävla trött och tänkte bara träna med herrlaget senare ikväll men sen så fick jag plötsligt ett sms för typ 5 min då träningen var inställd så antingen så tränar jag om ett tag lite lugnt eller så tar jag bara det lugnt hemma och vilar..jävligt sliten från jobbet då jag överangsträngde mig ordentligt!
Men nog med skrivandet, ska kolla lite på OC..BÄÄÄST!!

//M

Kommentarer
Postat av: dre

vet du vad tangera betyder?

2009-02-17 @ 18:15:11
Postat av: wiktår

Gratulerar :)

2009-02-17 @ 18:26:46
Postat av: tobias

avsurt? absurt menar du kanske? haha :D

2009-02-18 @ 13:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0