ByeBye stepmaskin!!

Dag 2
Andra dagen för dom så kallade mirakelpillren ;P Det kändes likadant som igår men jag kan även tillägga att jag hade verkligen svårt för att sova igår natt, vaknade upp ett flertal gånger och kollade bara på klockan, kändes som om jag skulle vakna försent och missa mitt träningspass på morgonen som jag hade bestämt att göra. Då skulle jag vakna kl. 6 istället för 7 och jag lyckades med det men var ändå rätt så död eftersom det inte var någon lyckad sömn, iaf så kom jag till gymmet lite innan 7 och började att köra lite olika maskiner där..så som crosstrainer, någon annan liknande och stepmaskin och deras crosstrainer var ju helt underbar så jag körde mest på den eftersom stepmaskinen var ju fan värsta killing machine som fuckade ur mitt i allt, den var tydligen lite knasig sen innan så byebye stepmaskin and welcome crosstrainer ;D

Körde totalt i ca 1 timme med 3 olika maskiner och jag märkte att jag svettades mycket mer, det kändes lite lättare att koncentrera mig och jag vart rätt stabil för att hålla uppe tempot på en bra och hög nivå så pillrena håller kvalitén fortfarande! ;D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0