Why be punished for something I don't deserve?! =/

Nu ska jag ge en liten överblick hur min dag har varit...det började med att jag försov mig till jobbet och kom 1h 15 min försent men det jobbade jag in på rasterna och lunchrasten ;) Annars så hade vi börjat med helt nya erbjudanden som är betydligt mycket bättre sen innan, man tjänar mer på det och allt blir så mycket enklare =)
Jag sålde 27 st. medan den som kom efter mig sålder 16 och resten runt 10 ;P det var alltså en ganska så slapp dag men det hindrar aldrig mig att kriga sönder och sälja som bäst!!

Senare var det dags för gymmet där det oxå gick bra, körde rätt så hårt med mage och axlar och torsdagar är alltid tuffa eftersom jag tränar dubbelträning efter gymmet varje gång.
Så först var det med Herrlaget då jag spelade riktigt bra och visade att jag är kapabel för att vara med och spela DM-finalen på tisdag, får se hur det blir med det!
Sen så hade jag träning med juniorerna då det var ganska så kul eftersom vi spelade match för det mesta och vår tränare var typ full och målvakt så det var extra kul ;P

Var typ heeelt jävla död efter båda träningarna fast det kändes iaf rätt så skönt med att träna så mycket och bara åka hem för att lägga sig lite tidigare än normalt, ska ju lägga mig efter det här inlägget ;)
När jag väl kom hem insåg jag att mina nycklar var inte i min jackficka och jag fattar bara inte varför jag ska bli straffad och saker som bara försvinner..jag har ingen jävla aning hur jag ska ta det hela är bara jävligt sur och irriterande att busskortet försvann nyss och nu är det nycklarna..jag är fan inte slarvig men ändå får jag skulden för såna här saker händer!!

Kommer förmodligen inte få gå ut nåt på hela helgen tack vare det så jag vart lite ledsen =/

Dag 4
Inte så mycket att säga, det rullar på som sagt med pillrena och dom skapar en hel del prestationsförbättringar på mina träningspass faktiskt..det har jag märkt! =)

//M

Kommentarer
Postat av: dre

du kan ju inte säga att du inte är slarvig när du tappar bort saker stup i kvarten

2009-02-06 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0