NYTT BÄNKPRESS SCHEMA!!

UPP OCH HOPPA!! ;D det är tiiiiidigt på morgonen och jag är på jobbet, börjar nu strax men ville bara tillägga vad som händer idag lite snabbt här =)
Det är så att jag kommer att börja på bänkpressschemat igen då jag använder en excelfil som Olle har gett mig för läääängesen, så nu är det iaf dags igen för jag ska börja köra riktigt hårt på gymmet och öka styrkan en aning =)

http://medlem.spray.se/damienthorne/MM2K.html där har ni schemat så det är bara att skriva in vad ni maxar vid kolumnen 1RM så har ni ett helt schema klart och uppdaterat som verkligen fungerar och är så jääävla bäst! ;D

Målet för mig är att ta 122,5 kg efter 14 pass och jag ska försöka köra bänkpress 2 ggr/veckan men vi får se hur mycket jag hinner med..just nu tar jag 110 kg så det är bara att kriga ;D

Idag blir iaf första passet som innebär:

82,5kg 1set 6reps
87,5kg 2set 5reps
90kg 2set 4reps

Ska ju självklart köra fler bröstövningar än bara bänkpress men mest fokus på det här iaf för att sedan slå lite personliga rekord ;D

Nej nu är det dags att börja jobba, vi hörs sen!

CIAO!!

//M

Kommentarer
Postat av: dre

sär skrivare

2009-01-27 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0