Dagens slitna dag på högskolan!

Tröööött är jag!! Vart i skolan idag, gymmat direkt efter och sen hunnit jobba kväll så ni borde fan förstå hur jävla trött jag är, kommer däcka vilken sekund som helst så jag försöker mitt bästa med att skriva ner allt spännande som har hänt idag!

Vi hade ju bara en lektion då det var ett seminarium som det heter, vi pratade mest om livet kan man ju säga om man ska kortfatta det hela, hur det är uppbyggt med oss som aktörer, vilka slags strukturer som vi använder runt om i världen, varför vi gör våra gärningar samt handlingar osv.
Mycket psykologi och det var gruppdisskussion hela tiden så man lärde sig en hel del kan man ju säga, läraren var ju toppen men även väldigt rolig att höra på...han var lite flummig kan mna säga med hans tal dåra, när han skulle framföra allt så var det som om han snackade även i tredje person och motargumenterade sig själv med massa frågor och svar..han verkar vara jävligt smart och väldigt upplysbar med allt som bara poppar upp ifrån varje ämne han går igenom.
Ibland blev allt så flummigt eftersom det blev typ för mycket att tänka, psykologi krävs mycket koncentration och ibland så blir ju hjärnan överbelastat av massa tankegångar, lösningar osv.

Det var en jävligt bra lektion och höll från 9.15 till 12.00 då det var lunch eller rättare sagt snabblunch som det blev eftersom vi skulle hinna gå på en liten föreläsning om datorerna på skolan och vilka program man kommer att användare fast det kändes nästan onödigt att vi gick på den, inte så svårt att lära sig av nya program på datorn det är ju bara att klicka sig fram så lär man sig med tiden liksom...men nu behöver vi inte gå på nåt sånt längre så det tas ju bort från schemat under denna och nästa vecka så det är skönt iaf! ;D

Jag verkar ha kommit in i ett gäng faktiskt..det är jag och 3 andra tjejer ;P
Två av dom är 87or och en är 82a fast hon ser fan inte ut som att vara så gammal, hon är ju fan 8 år äldre än mig fast hon är som en 87a kan man säga..sen så kommer jag även bra överrens med äldre, är van med jobbet då många är oxå äldre + att jag kan anpassa mig för nästan alla =)
Alla vi bor i stockholm och är ''pendlare'' som jag tycker vi borde kallas eftersom det är typ bara vi som pendlar och resten har lägenhet i Västerås ;P

Efter skolan så åkte jag till sumpan där man även kan avgå från tåget så gick jag till gymmet och körde ett hårt pass med bröst&rygg.
Efter det så åkte jag in till Alvik för att jobba kvällstid och var typ dödstrött men det gick bra ändå..nu är jag hemma och halvsover kan man nog säga ;P
Berättar mer imorn om vad som händer men jag kan iaf intyga att inget är klart än om att jag är intagen på högskolan så imorn borde nog allt vara klart!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0